close

恩我要來說明一個大道理了(#....

來說明內容吧~~

在一次國中教育會考的模擬考上看到了一篇文章

內容非常引人遐想www

內容大概是:

有一位計程車司機

常常在到要前往遊樂園的客人們

直到有一天

他遇到了一位先生叫Mr.Murphy

他也是要去遊樂園的

但當他得知這位小黃司機沒去過遊樂園

他打算帶他一起去(買票給他~

再來文章是醬寫的:

    At first, I felt shy to have fun with a stranger. However, the strange feeling was gone in half an hour.

    Mr. Murphy was an interesting guy who knew very well the art of making people laugh. We had some

    interesting rides in the park together., and among them I loved the roller coaster most. Although it

    scared me and made me scream like a boy all the way, I took it for the second time.  

    taxi driver : Ahhhhhhhh !!!!!!! No !!!!!!!! Ah!!!              Mr. Murphy : (hug.

看這文章XD

最後一段是這樣:

    To remember the happy trip and the wonderful man, I have put the ticket on the refrigerator door.

    Every morning when getting milk to drink, I will look at it and smile.

當然看到這裡我就笑了(我在考試...

在寫完考卷後就開始幫他接續下去啦~(#

成績出來....我考的不理想....

這件事告訴我們:

考試時千萬不可填腦洞!!! <- 大道理無誤

最重要的是我要來放我之後接的那幾段文啦啦啦啦啦~~

所以是英文的...

但一定看得懂XD

希望你們會喜番 ♥(´∀` )人

-cf

arrow
arrow

    cigarette fox 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()